Buat duit sampingan di sini

Wednesday, May 25, 2011

this is my therapy!!

salam all...
bila tgk tajuk entry mesti korang terlintas sesuatu aktiviti atau apa saja la yang korang anggap terapi untuk diri korang sendiri... sama macam korang aku pon da jua sesuatu yang aku anggap terapi untuk diri aku sendiri... mungkin ada yang uda dapat jangka atau expect nih.... ehhehehhe.... tengok2 gambar dulu ya...





nah... ni lah yang aku anggap terapi untuk aku... ehehheh mula2 dengan minat pastu obses pastu jadi terapi pula....
kalau aku rasa stress dan boring nah... main make up la nampaknya....
kalau sbut pasal brand pla... aku yang masih student nih x la juga pakai brand ternama cuma apa yang mampu saja... kebanyakkannya drugstore... ni antara brand yang aku suka beli...






ni brand yang agak murah n mampu aku beli... tapi terapi aku nih banyak mengajar aku tau... dari x tau pakai makeup uda ok la pakai eyeshadow dan yang lain...  selain makeup2 nih... aku pon suka tengok video tutorial makeup nih... dari video2 tu lah aku belajar pasal makeup nih....

bah... melalut2 suda aku buat entry nih... ehhehe walau apa pon terapi korang, hargai terapi tu dan selalu la buat terapi tu kalau korang stress ya... macam yang aku buat... ehheheheh... kalau da terapi tuh share2 la dengan aku ya....

TQ MrGoogle utk gambar dalam entry nih...

No comments: