Buat duit sampingan di sini

Friday, February 4, 2011

Cara check berat blog korang

salam all... 
selama aku berblogging nih aku asyik jak tambah script dalam blog kesyangan aku nih... so, aku rasa ni lah masa terbaik untuk aku timbang dan ukur berat blog nih.... kalau korang perasan banyak da kan pimp aku laksanakan dalam blog nih.... 


mula2....



pastu...







antara yang terbaru aku bt sebab uda belajar guna adobe photoshop cs4...



so, berapakah berat blog nih??????
walaupun aku tau ramai da tau cara menimbang blog nih aku bagi tips jua la.... khasnya utk blogger baru....


jeng jeng jeng...





ok la tue... org cakap kalau 200KB kebawah bagus... 
so, blog aku nih hampir2 la kan??? lebih 1.19KB jak...

kalau korang mau cek blog korang berat atau x korang p SINI jak...

p/s: kalau korang mau copy tips nih korang kreaditkan ngan aku ya...
(nyatakan yang korang amik tips nih dari aku...)

selamat menimbang!!!!



1 comment:

alynah.rai.gorilla said...

wuuu...aku sudah check juga..hee~