Buat duit sampingan di sini

Saturday, January 19, 2013

Guide to Kota Kinabalu..

guide-to-kk
assalamualaikum wbt

tengok title pon da tau kan?
sebenarnya aku menetap di Kampung Likas, Kota Kinabalu… 10 minit dari bandar Kota Kinabalu…

yea.. aku nih orang bandar… aku nih juga suka untuk snap gambar masa aku di restoran2 sekitar Kota Kinabalu… so, aku rasa aku mau juga la share2 mana2 restoran yang aku rasakan korang patut singgah bila di Kota Kinabalu nih…

dalam post yang pertama nih aku mau share restoran yang aku suka di Centre Point (CP) Shopping Complex..
restoran ni bukanlah restoran yang mewah sebab terletak di Food Court CP yang terletak di tingkat Basement..

nama restoran nih Nelta CafĂ© & Catering…
IMG_20121004_125249
restoran nih offer pelbagai jenis lauk pauk untuk nasi campur… selain tuh ada juga special order…

IMG_20121004_125315
aku sangat suka daging masak kicap di sini… dagingnya sangat empuk dan manis… selain itu, aku suka juga sayur kerabu dan sayur peria di sini… kalau minuman pula aku suka order teh halia kurang manis.. sedappp..

haa ni yang paling best… harga di sini sangat lah berpatutan…
IMG_20121004_125229
ni harga makanan aku dan MrRite.. murah kan… RM11.50 saja..

hari tuh pernah singgah dengan parents dan adik2.. kami berlima amik nasi campur semuanya termasuk minuman hanya RM 35 sahaja…

kalau pasal environment pula, macam mana2 food court juga. boleh duduk di bahagian dalam restoran atau pun di kawasan luar.. Free Seating.. bagi aku yang jenis tidak memilih ni restoran nih jadi fav restoran la pula…

so… aku rasa memang patut pun korang singgah di restoran nih bila pegi CP.. heheheh
singgah jangan tidak singgah ya…

wassalam…

No comments: