Buat duit sampingan di sini

Thursday, October 1, 2009

mr rite again..


kali ne aku mau cita sal mr rite g... hehe
sem ni aku stat rapat dgn dia...
mula2 kenal tuh aku ingat dia ne nda bole bawa main2... ya la first impression aku dia ne cam ustaz..
huhu... tp, bila da stat rapat aku tau dia bukan mcm tuh...
baik org dia ne... sampai aku yang takut dia kena amik kesempatan ya la kan terlampau baik...
huhu banyak group assigmen kami sama2...
sebenarnya dia ne abg angkt aku...
cyg ma dia ne bab dia sentiasa support aku time aku down n moody...
banyak secret aku share ma dia...
dari love life sampai assigment semua dia tau...
tapi banyak lagi benda aku blum tau sal dia ne....
heheheh... nda pa masa masi panjang...
ooo ya dia ne satu kos ngan aku...
harapnya aku kekal jadi adknya....
huhuhu...
Thanks bro...

No comments: