Buat duit sampingan di sini

Friday, October 3, 2014

Shaklee Kuching Sarawak: Kenapa pilih Shaklee?

assalamualaikum wbt


haa entry kedua saya tentang shaklee... 
mesti korang tertanya2 kenapa saya mau sangat menjual Shaklee nih?

ok untuk pengetahuan readers, start saja saya bekerja especially jadi cikgu saya selalu rasa lenguh-lenguh badan.ye la kan korang mesti fikir alah kerja cikgu bukannya berat pon.. lain lah kalau kerja kilang... 
kerja cikgu nampak mudah tapi sebenarnya kami banyak berfikir dan berhadapan dengan pelajar... kalau satu-satu kerja tu end product dia manusia mesti akan berhadapan dengan pelbagai ragam... 
bagi yang ada keluarga dan anak mesti da faham situasi ni... seorang anak pon da pelbagai ragam apa lagi kalau sebuah sekolah menempatkan 1000++ pelajar... sejuta ragam yang perlu dihadapi..

betul bukan semua kelas seorang guru kena handle... tapi macam saya nih ada 2 kelas tingkatan 5 dan 3 kelas tingkatan 4. anggaran dalam 156 pelajar... tu bukan kira masa masuk kelas lagi. sebagai cikgu kerja tidak hanya terhad kepada mengajar, menanda kertas peperiksaann dan menyemak buku latihan. kerja juga termasuk lah hal-hal pentadbiran terutamanya mennjadi guru tingkatan... key in markah mengikut due date kementerian... kesimpulannya bukan tugas yang mudah.

so, sebagai newbie dalam bidang pendidikan nih aku semacam terkejut... so body memang tidak prepare... tambahan lagi sebelum-sebelum nih bukan kerja pon. so body mau adapt tu takes time la... so saya pon mula sedar saya perlu mula mengambil supplemen. 


Kenapa Shaklee...
before nih memang saya jual mahal dengan Shaklee.. saya pegi lah beli vitamin C... amik dari penjual insta yang amik stok dari luar negara... serius saya amik dalam 10 botol. beli ratus-ratus.. kesnnya pula sangat sedikit. rasanya start awal tahun ni... amik konsisten. tapi rasa macam tak puas hati pula. 

lepas tuh terima berita da neighbour yang mendapat penyakit. lagi lah membuka mata saya untuk mencari supplemen lain. 

so soalannya kenapa shaklee? 
logiknya Shaklee suda lama ditubuhkan. sekitar 60 tahun yang lalu. sebuah brand yang boleh bertahan selama ini semestinya brand yang mengedarkan produk yang baik dan berkesan. 

lagi satu Shaklee ni berasaskan Green... maksudnya lebih natural dan safe untuk diamalkan... 
kebanyakan agen pon merupakan pengguna tegar Shaklee...

so sekarang nih saya dah boleh start niaga Shaklee...

next update saya akan perkenalkan produk-produk shaklee... tunggu tau... kalau mau tau dengan cepat terus saja kontek saya.

boleh kontek saya for further info... atau mau order pon boleh...

013 891 5803
Fyda

No comments: