Buat duit sampingan di sini

Friday, July 8, 2011

Girls night out!!!~~ my way

salam semua...
korang pernah ka buat Girls night out~~~??? mesti pernah kan especially kalau org pompuan... girls night out la, outing la, reunion la... aku pon buat bah.. (kuar slang sabah da..)
tapi aku punya girls night out laen skit sebab aku buat ngan famili.... 

famili aku ada 7 org... 4 pompuan n 3 lelaki... so bila kami buat girls night out of course lelaki x join... kami tidak la bersuka ria sangat cuma jalan2 makan angin n kadang2 singgah di restorang makan.... ada la beberapa restoran sekitar Likas yang jadi fav kami salah satunya Warung Puteri nih... ala yang dekat Servey likas...

bukan apa di Warung Puteri nih servis ok, makanan ok yang penting harga pon ok (triple ok tu...) lagi satu diaorg nih ada WiFi jua tau.. so, jangan lupa pegi ya... ooo ya... aku mo kabarkan ni di Warung puteri nih kalau siang hanya ada ala carte atau nasi campur. sebelah malamnya baru ada special order....
suggestion aku korang try tom yam diaorg... my fav... lagi satu TEH C Special Warung Puteri nih sedappppp


ni lah Warung Puteri


my mom~ ketua... heheheh



my sis



this is me...



my younger sis..


ni masa makanan uda sampai... aku tidak makan sebab uda kenyang....






rasanya tu jak la kot cerita girls night out aku dgn famili... enjoy...

so, korang pon jangan lupa spend time ngan famili ya... 
macam yang aku n famili aku buat... ya la kan kalau da masuk U balik bukannya ada banyak masa utk spend ma famili... 
so, amik masa cuti nih...
chaoo... adios... jumpa next entry...

No comments: