Buat duit sampingan di sini

Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan Al-mubarak

assalamualaikum…

ni tabiat yang x baik ni… cuti 4 bulan pon x masa mo update blog yang satu-satunya nih….. orang lain siap ada 3 4 blog lagi boleh pon diaorang update slalu… minta maaf ya rakan2… aku nih agak buzy dan al maklumlah posa kan da mula….

ooo ya… stop2….

Miss Fyda mau ucapkan selamat berpuasa dan selamat bertarawih kawan2….. jangan ponteng2 puasa tau… ambil peluang bulan ramadhan ni untuk tingkatkan lagi ibadah kita ya kawan2…..

banyak yang jadi dalam selama aku x update blog kesayangan aku nih… hehehehehhe…. lagi pon bulan nih ada event spesel untuk aku… heheheheh… tunggu update aku yang lain ok…..

 

p/s: ni gambar pakai pashmina ala2 Hana Tajima…. tapi aku rasa failed….. hehehe

290720115891

No comments: