Buat duit sampingan di sini

Tuesday, February 26, 2013

TQVM PM

assalamualaikum wbt..

minggu yang lalu aku dapat tau nama aku tersenarai dalam penerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) well of course untuk individu bujang…

1902201310270

alhamdulillah dapat juga menerima RM250.. adatlah orang menganggur, kalau diberi pastinya diambil..

duit nih pun aku suda niat untuk sebahagiannya bagi ngan my mom.. untuk belanja dapur. ringan sikit lah bila ujung bulan nanti..

kata orang rezeki baik untuk dikongsi…

anyway, untuk mendapatkan baucar tu senang saja… tidak sampai 5 minit sudah pun dapat tapi bab cash kan baucar tuh yang payah..

1902201310273

aku pilih untuk pegi bank BSN di area Alamesra sebab my dad cakap tidak juga banyak orang.. masa aku tunai tuh aku pegi ngan akak aku.. sekali amik no perghhhh ada 65 orang lagi sebelum aku… adoiyai.. akibatnya menunggulah aku selama sejam lebih hanya untuk cashkan baucar nih..

1902201310272

apa pun yang penting duit yang kerajaan bagi nih aku gunakan dengan betol…

well, korang pula buat apa dengan baucar BR1M tuh??

1902201310275

apa2 pun TQVM PM dan kerajaan…

undi siapa???

undi itu kan rahsia..

wassalam…

No comments: