Buat duit sampingan di sini

Saturday, February 12, 2011

what a week?????

salam all...
 ok kali nih entry utk the whole week... lepas blog aku kena malware aku nih da pending2 mau wat entry... aku bukan apa... aku agak buzy nih sebab minggu nih aku ada presentation... subjek sejarah konflik asia barat... fuh!! tajuk Perang Suez... hehehheh citer perang nih best tau... nanti aku post cne yah perang nih....


ok, minggu yang lepas nih aku gumbira sesangat tau...  aku terima hadiah tau... oppssss bukan ikut GA atau kontest tapi sempena buffday aku... kira pending gift lah... nda pa yang penting dapat juga lah...


korang mau tgk ka? kalau x mau pon aku bagi jua tgk... (gumbira la katakan...)


ha... ni gift dari Cik Nad...
ni gift sempena kepulangan CikNad dari Labuan, hometown-nya bah...
aku mam coklat nih ngan roomate2 yang lain...









ni pula dari BFF dari tingkatan 6 lagi CikBell
huhuhu, ni pla sempena buffday la...
dia pilih ni sama2 bobby... kwn katanya...
siap ada kad pink lagi... mang dia nih tau aku nih peminat pink...



















ni pla dari junior kesayangan aku...
Noi!!!! dia bagi shawl tau... ehhehhe i like it!!!
somthing yang different dari yang aku ada...
dia cakap dia beli yang unik sebab aku nih dia nampak berani menggayakan sesuatu... positif ka tu??? hmmm..
anyway, korang jangan lupa p visit dia pla... Noi nih blogger baru... tuh pon tuntut ilmu ngan aku pon lom Graduasi lagi... hehehheh support dia ok?
ni Blog Noi














nah, bestkan aku dapat present2 tuh... sangat bertuah kurasakan... eehhehhe...
korang kalau mau bagi gift pon dialu2kan... hehehheh
MrRite, i want gift!!! (x malu punya statement..)


huahuahuahua

No comments: