Buat duit sampingan di sini

Tuesday, February 15, 2011

Tutorial Pengurusan Ekosistem Persekitaran.

salam all... ehheheheh mula2 aku mau sampaikan ucapan boleh?

Salam Maulidur Rasul kepada semua umat Islam.... moga2 kita dapat muhasabahkan diri sendiri dan banyakkan selawat ke atas Nabi Muhammad. Amin...

entry nih aku selitkan ucapan sempena Maulidur Rasul la ya... ha... sekarang nih mau critakan tutorial yang aku rasakan happening.... bukan apa, happening sebab ada blogger yang membentang... heheheh sepa????? tunggu di hujung entry nih ya... sempat jua aku snap2 beberapa pict yang aku rasakan kami sangat gumbira....


sebelum korang tgk pict tuh aku explain dulu lah game yang kami harus mainkan nih.... dua cawan yang berisi air diedarkan... satu dari depan dan satu lagi dari belakang... kedua2 cawan ini bergerak serentak... maksudnya cawan tersebut di pass dari seorg ke seorg... muzik dimainkan semasa cawan diedarkan dan jika muzik berhenti, orang yang memegang cawan akan ke hadapan untuk mencabut nama yang bertuah untuk menjawab soalan... 

faham ka korang???? hopefully korang faham lah explaination aku nih...
ni pla pict semasa cawan diedarkan....



CikNad yang pertama terkena cawan itu... dia ke hadapan untuk mencabut nama..... korang mau tau nama sepa yang dicabut????? RAFIDAH BINTI ABD RAZAK.... nama aku lah tuh.... waaaaa da la aku mereng2 masa tuh... aku kena jawab soalan lagi.... (matai=mati oooo)


tuh la aku... ke-bingungan.... da beberapa org lagi lah... kalau x silap semuanya 6 orang n just 2 org pompuan...

so, aku pon menjawab la soalan ajaib dari kumpulan yang membentang... actually, rakan2 yang lain banyak membantu... (aisehman, formal pla..) TQ ar kawan2...

ni hadiah yang kami terima... yahoo.... eh, semua 6 orang yang terpilih tuh dapat hadiah jua lah.... ehhehehehhe



ingat ka aku ada mention tadi diawal entry nih ada blogger yang membentang... nah ni dia orangnya.... c manis n ayu>>>> DYNDA...




sowi ar Dynda.... candid ma... ehhehe but she looks confident n relaxed... congratulation Dynda....



masa balik tuh perasan pula banyak kawan2 yang pakai baju warna pink... so, sempat la juga kitaorang snap pict....



overall, semua orang happy masa tuh... tutorial yang sangat enjoy lah... hehehhehe
anyway, jumpa korang next entry yah.... 
bye2

1 comment:

Adynda Nurfarina said...

ohoho.. adakah dynda itu adalah dynda yang ini?? wut a suprising hohoho taknak mengaku dynda yang ini uwaa...maluuu;p thanx a lot miss fyda...(^_^)