Buat duit sampingan di sini

Friday, June 3, 2011

Nature… Alam Semula jadi

salam all…

korang apa kabar??? pernahkah korang terfikir apa akan jadi kalau pencemaran di dunia nih terus berlaku? bila mau menjawab soalan macam nih terus aku terasa macam soalan geografi pula… ehehheheh…

bukan apa… bagi aku kan anugerah paling berharga untuk seorang manusia adalah peluang untuk hidup daripada Allah SWT… tu anugerah yang sangat tidak terhingga…

macam situasi aku nih, aku sangat bersyukur dapat hidup di dunia nih… aku sangat bersyukur dengan apa yang Allah SWT kurniakan dengan aku… sama juga dengan kos yang aku amik sekarang… aku bersyukur mengambil subjek Sejarah sebagai major dan Geografi sebagai minor…

korang ingat kan aku ada mention pasal 2 fieldwork yang aku kena lakukan dalam masa sebulan… fuhh penat gila geng… oleh sebab dua fieldwork maka  asingkan kedua-duanya dalam satu segmen iaitu….

MISS FYDA & NATURE..

segmen nih ada dua vol tau… heheheh… aku akan update sama2 nanti ya… dalam segmen nih aku akan kongsikan beberapa tips antaranya tips elak pacat, tips save muatan dan tips makanan…

so, korang tunggu tau… kalau line Miss BB aku okey, aku akan upload teros kedua2 vol tuh…

No comments: