Buat duit sampingan di sini

Saturday, August 11, 2012

120 eyeshadows palette & 24 berus make up


salam semua... 
make ip adalah sesuatu yang diperlukan oleh wanita... dalam dunia pekerjaan seorang wanita yang memakai makeup dianggap menjaga diri dan kelihatan professional berbanding yang langsung tidak memakai makeup. apatah lagi kalau korang bekerja di ofis... tidak kira la apa pun kerja kita kerani ka, guru ka, pembantu am ka, lawyar ka atau pelajar ka makeup adalah penting.

aku ingat lagi kata2 lecturer aku 
"jangan mengajar dengan muka yang pucat, budak2 akan merasa bosan... pakailah make up supaya nampak bermaya"
bagi aku make up bukanlah mengubah wajah namun hanya sekadar meningkatkan lagi wajah kita supaya lebih bermaya...

mana mau cari makeup nih????
ada berita baik... aku da jadi reseller utk tlg kawan aku jual makeup n berus makeup...
sejak aku post pasal aku beli makeup ari tuh... banyak yang tanya aku jual ka makeup tu... kalau tidak ingat da post tu ni linknya.... 120 eyeshadows & berus make up
aku hanya jual 2 item iaitu 120 eyeshadows palette n 24 btg berus makeup...

ni palette 120 eyeshadows....
sangat2 bagus tau colour dia... senang blend n long lasting tau... aku da try pakai seharian, warnanya x luntur pon...










Harga: RM85.00 tidak termasuk postage...






ni pla berus makeup 24 batang...






berus2 nih besar tau hampir saiz botol mineral kecil...

Harga:75.00 tidak termasuk postage...


kalau area Kota Kinabalu, tidak perlu postage...

sesiapa yang membeli dari aku akan dapat video2 tutorial pakai makeup yang selama ni jadi panduan aku pakai makeup... video2 ni adalah daripada 3 orang make up guru Youtube iaitu:

BUBZBEAUTY




MICHELLE PHAN




FRMHEADTOTOE


so, korang tidak payah la susah2 download dari toutube.. aku akan hantar video2 ni dalam 1 cd kalau korang beli dari aku la ya... :) 

kalau berminat membeli 
silakan sms atau kontek saya di no 
0138915803 ehheheheh

Happy Day semua...
wassalam

7 comments:

alynah.rai.gorilla said...

Okey! aku mau 1 set, booking dlu aa..nnt ada fulus aku bayar trus. :))

MiSS Fyda said...

ok no hal... huhhuuuu

Unknown said...

ade lgke nie? nk no handphone nanti sng nak order..

Unknown said...

yg dua2 brg nie ad lg x? nk number handphone nanti sng nk order..

MiSS Fyda said...

dua2 barang ne ada loagi... ni no kalau nak order 013 891 5803

Anonymous said...

Berminat laaa...ada lg x...

Anonymous said...

Barang2 ni still ad lg ke? kalau postage fee brape ye?