Buat duit sampingan di sini

Friday, August 10, 2012

120 eyeshadows, berus makeup, Panasonic heated eyelash curler, UMS… (respon kepada komen kwn2 )

salam ni antara komen yang aku pilih untuk dijawab… kira macam interviu la… perasan kejap… ehehehe Winking smile

1. m!ssLuvEyAnA
salam nak tanye, palette n brush tu available lg tak ?
on 120 eyeshadows dan berus makeup!!!

>>yes masih available lagi. cuma kena tanya dealer la. kalau masa awak order tu memang ada stok terus buat payment kemudian barang akan dihantar. Smile
2. special cheese tart
hai..set brush tu ade jual lg ke?n set eyeshadow tu..color die tahan lame tk?i berminat nak beli..
on 120 eyeshadows dan berus makeup!!!
>>;kena refer dealer dulu. set eyeshadow 120 tu stakat yang saya gunakan warna nya tahan lama juga. masa praktikal dulu saya selalu pakai setiap hari. x masalah. kalau nak warna lebih tahan lama pakai eyeshadow primer@base lepas tu bole pakai sampai malam. kalau berminat nak beli email ja Fyda berapa set nak beli di fyd_dang@yahoo.com.my. lepas tu Fyda akan refer dealer dulu la.. kalau stok ada boleh proceed untuk payment.Smile
3. masz
dr swk.nak tanye.msh ada tak set palette dan brus.kalau g swk bp p0stage dan sampai brapa hari?
on 120 eyeshadows dan berus makeup!!!
hye,kalau nk bli mcm mane?
on 120 eyeshadows dan berus makeup!!!
>>macam biasa saya akan refer dealer dulu kalau ada order. kalau dealer kata stok ada boleh proceed untuk payment. kalau pergi sarawak around RM7 biasanya barang akan dihantar dua hari selepas payment dibuat. biasanya 2 atau 3 hari selepas penghantaran barang akan sampai kepada pembeli. kalau nak beli emel Fyda di fyd_dang@yahoo.com.my
beritahu order. fyda akan beri no telefon dalam emel. Smile

4. In My Heart
ada lg tak brush tu?kalau area selangor hantar juga kan?
>>saya kena tanya dealer dulu ya. kalau ada stok boleh buat payment kemudian barang akan dihantar. area Selangor insyallah bole gunakan pos laju..Smile

5. kettycute
hii sis.. aq dah brosing2 kmana2.. hik d'ebay harga x USD$49 hiks.. di indonesia gak ada?.. any online shop u know have cheap prize sis?.. email me kettyv84@yahoo.com really thank youu (^_^)/
hi there... bisa bantu gak? .. i really2 desperated buyin this @indonesia (T_T) @ ebay its price USD49$ woahhh.. can u help me where can i find cheaper prize by buyin online? thank youuu (^_^)/
>>Hola sis… emmm actually, aku tidak beli di online shop. aku beli di Parkson. cuba kamu lihat di mall yang besar. aku juga susah mencari curler tu di internet. sorry..  tapi kalau kamu mahu aku bole cuba carikan di tempat aku dulu.Smile

6. Syazny
hai tuan punya blog.....sabahan ker....
>>hai… yupp.. saya sabahan… ARAMAITI!!

7. Afasz
tq for the tips.....
>>no problem!! sharing is caring.. Smile with tongue out

8. SyamimiAbManah
akak! best tak duk sana? sy dpt twrn kat sne. hurmm.. takut laa.
on Saya Pelajar UMS 
>>best la… dpt tawaran masuk UMS alhamdulillah… UMS dkt Hypermall 1 Borneo tau… ada cinema, karaoke, bowling dll… takut napa pula? stakat akak 4 tahun di UMS tiada pun kes buli ni. yang penting pandai jaga diri. Smile


DONE! ni sebahagian jak tau... orite pas ni lau da pa2 komen aja tau...
wassalam.

No comments: