Buat duit sampingan di sini

Friday, August 10, 2012

Assalamualaikum wbt…

salam semua… heiii da sethun aku tinggalkan blog ni ya…
adeiii BUZY melanda diri… rasanya start buzy bila akak aku kahwen…
Alhamdulillah aku suda ada abang.. heeheheh…

habis ja urusan kawen akak Lynn latihan mengajar pula mendatang…
almost 4 bulan aku pertapakan diri di Kota Marudu…
sesapa yang x tahu mana Kota Marudu tu plis tanya MrGoogle…
tarikh akhir aku meninggalkan daerah Kota Marudu pada 6/7/2012…
baru jak sebulan aku menganggur ni….

sekarang ni BUZY mendatang lagi sebab kan Raya dekat sudah…
Sahur, sungkai, buat kuih la, shopping raya la, bersihkan rumah la… macam2…

seminggu dua ni baru la dapat melawat blog kesayangan ni… (T.T) banyak juga la yang komen blog ne walaupon uda setahun ditinggalkan… nanti aku post pasal komen2 tu ya…
rasanya cukuplah untuk setakat ni… nanti aku post lagi ya… Smile
wassalam


030520128421
CikguFyda on way ke sekolah… Nerd smile

No comments: