Buat duit sampingan di sini

Thursday, April 11, 2013

The 2nd Giveaway by Farah Arina

assalamualaikum wbt...
hari nih buka blog ada pula undangan untuk join GA dari rakan blogger 

imprezaawie...
ni blognya yang mention nama aku...

Just a passing thru person..





sebenarnya berkurun suda lamanya aku menyepi dari GA atau sebarang kontest...
akibat di mention, aku pon join la GA nih...


cara join:

1. Buat entry bertajuk 'The 2nd Giveaway by Farah Arina' dan tempekkan banner + backlinkkan.
2. Tag 2 orang blogger dan pastikan diorang tahu, k.
3. Follow/like semua sponsor.

itu saja... senang!!!

sekarang aku mau tag..

CyQin
Aly

join jangan x join... 
nanti rugi...

wassalam..




2 comments:

Cik Fie said...

dari GA yang sama . dah follow awak . harap follow blog saya kalau sudi :)

http://www.cikfie.com/2013/04/the-2nd-giveaway-by-farah-arina.html

syera said...

Dari GA yang sama :D

http://b2uty-cookies.blogspot.com/2013/04/2nd-giveaway-by-farah-arina.html

Visit me back maybe, dear?