Buat duit sampingan di sini

Monday, March 18, 2013

jejalan ngan famili..

assalamualaikum wbt…

post nih sebenarnya post lapuk sebab ceritanya sekitar bulan dua yang lalu… tapi aku mau juga share post nih…

hari tuh aku da la jejalan ngan famili di 1Borneo… sebenarnya tidak dirancang pon… bila jejalan tu my dad yang ternampak ada semacam konsert / ujibakat rancangan tv…

IMG_0015

IMG_0014
snap gambar masa di Mary Brown..

bila di tengok rupanya rancangan realiti tv Kilauan Emas buat ujibakat di 1Borneo masa tuh… punya lah ramai orang…. rupanya juri yang mengadili uji bakat tu dulu bekas guru AF, Adnan Abu Hassan dan Cikgu Siti Hajar…

niat di hati tuh mau datang dan jadi penonton saja alih2 dapat pula snap gambar dengan juri tuh bila abis uji bakat..

IMG_0036

IMG_0045

IMG_0047

dapat pula bergambar kan… my mom senyum panjang noh lepas dapat jumpa Cikgu Siti Hajar… peminat la katakan…

IMG_0040

IMG_0041
mother daughter pic… background pentas ujibakat…

ooo ya sempat lagi aku teman Aly nih pegi parkson beli hadiah… barangan  bayi… almaklumlah someone mau datang dalam famili..

IMG_0025

IMG_0027

tidak lama lagi pangkat aku naik suda jadi Mak Cik kalau tidak pon jadi mama buah.. ehhehehehe…
alahai mengarut la pula kan? tidak apa la nanti uda kerja mesti aku akan struggle untuk post dalam blog nih…

bilakah itu ya? doakan saja aku cepat2 posting…

amin

wassalam…




No comments: