Buat duit sampingan di sini

Saturday, March 9, 2013

Lepas stress ka ni???

assalamualaikum wbt…

kalau korang baca post aku sebelum nih pasal stress dan dilema sebab guru Interim korang mesti faham kenapa aku stress… tapi syukur sebab ada famili yang dapat juga lah mengurangkan stress dan dilema aku nih…

ahhaha dalam 1 hari saja aku makan banyak dan have fun dengan famili aku… dan of course aku dapat juga spend quality time dengan famili..
famili comes first…

kami mulakan hari dengan pegi kenduri kawen saudara di Dewan Pertanian… dapatlah aku meroyan macam mak datin… siap pakai baju kurung baru dan shawl half moon merah… ahahhahhah sempat lagi snap2 gambar… itu wajib!


IMG_0196
witg my lil’ sis, Alyy


IMG_0202

IMG_0204
suasana dalam dewan


IMG_0211
makanan kenduri kawen.. sodapp


IMG_0221
my mom (baju kurung maroon) and my sis (baju kurung peach)..

IMG_0224
IMG_0227
merah pula tema aku.. ehheh


IMG_0263
my sis…


IMG_0273
my parents…


IMG_0301
ha ni la pengantinnya… ramai-ramai amik gambar… tapi ni campur dengan saudara dan kawan my dad


IMG_0305
haa yang ni my sis cakap geng karas… (diaorang ni rapat dari zaman bujang2 lagi)

lepas saja kenduri kawen, kami 1 famili pegi makan2… ada orang belanja.. huhuhuhuhu aku akan buat review terus lah pasal restoran yang kami pegi tuh nanti…

IMG_0311
ni lepas tukar baju…

selesai saja makan2 akak Lynn dan abg ipar aku pula ajak pegi karaoke.. apa lagi terus angguk cepat2… yang tu pon abg ipar yang belanja.. hahahhah

IMG_0319
my sis and bro in law..


IMG_0320

banyak yang perlu dijelaskan dalam gambar ni sebab ni gambar candid.. aku duk di atas meja sebab rabun tidak nampak sari kata karaoke… almaklumlah lupa bawa spek mata… minum sebab tunggu lagu main… ha mic tu pula aku letak gitu sebab takut tergolek jatuh masa aku minum.. sekian..

sekurang2nya tidak juga lah aku terpikir betol dilema yang aku hadapi..

TQVM my famili…

p/s: take good care of ur family… mereka saja la tempat kita ketawa, menangis dan kalau aku bergaduh dan merajuk juga..

wassalam..

No comments: