Buat duit sampingan di sini

Wednesday, January 16, 2013

The Hijau lagi..

assalamualaikum wbt…

hai2.. macamana dengan minggu2 awal tahun baru korang? best? happy? stress? malang? biasalah kan…

beberapa hari yang lalu aku temankan parents aku pegi Gaya Street… di Kota Kinabalu nih, ada tamu di tengah2 bandar setiap hari Ahad.. tamu nih diaorang adakan di Jalan Gaya @ Gaya Street… di tamu nih banyak lah buah2han atau sayur2an yang dijual. ada juga yang menjual binatang ternakan macam arnab dan anjing… selain tu banyak lagi lah barang2 kuih muih yang dijual…

ok, berbalik kepada cerita green tea… masa aku temankan mama menunggu Big papa di kereta, aku pon pegi ke supermarket untuk membeli minuman untuk membasahkan tekak kami.. masa browsing2 shelf minuman tin aku mesti lah kan akan pick green tea..

masa tuh barulah aku tau Yeo’s da keluarkan green tea with jasmine… lagi syok less sugar… woah… aku pon grab 1 tin.. harga RM1.20… browsing lagi untuk mama… mama order Twister Oren… no hal.. senang jumpa… masa mau pegi kaunter tu nampak pula shelf minuman kotak yang besar… jumpa juga Yeo’s Green Tea with Jasmine… promosi RM1.80 saja!!

apa lagi aku grab kotak besar tuh dan kembalikan yang tin.. well 60 sen saja bezanya dapat 1 liter… huhuhuhu sangat bertuah… suka suka suka…

0601201310131

0601201310130
exp date lama lagi… 13.02.2012


0601201310132
The Natural Choice… sememangnya lah..


0601201310133
yey for product of Malaysia!!!!
ada customer careline… dan yang pastinya logo halal…


untuk hantu green tea macam aku nih perasan model dan bergambar sendiri dengan green tea nih menggembirakan aku dan harus dilakukan… hahahhah macam budak2 kan??
korang layan je la gambar perasan model green tea aku nih…
06012013101220601201310129
ehhehe rasa green tea nih paling sedap bagi aku… tahap kemanisannya ok juga la tapi kalau kurang lagi mesti best… so, Mr Yeo’s please consider my review of your product ya…

wassalam..

No comments: