Buat duit sampingan di sini

Sunday, January 13, 2013

Reunion setelah 6-7 tahun tidak berjumpa..

assalamualaikum wbt..

5 hb januari lalu secara tidak dirancang aku berjumpa dengan kawan2 zaman sekolah menengah… setelah 6 atau 7 tahun tidak berjumpa… huhuhu tinggal 3 atau 4 tahun da 10 tahun tidak jumpa… uiyoooo…

reunion ne terjadi sebab bestfriend Ramlah yang bertugas di kudat sebagai engineer turun ke Kota Kinabalu untuk shopping… hahhahh langkah kanan bila dia baru bergaji…
so sorry Ram, aku nih belom pun posting so kalau dibelanja sungguh la cepat aku turun.. hahhahah.

kami berempat nih sebenarnya uda kenal dan jadi kawan masa Tingkatan 1 lagi.. lama sudah kan… sekitar tahun 2001 tuh… so, almost 11 tahun kenal…
kalau dengan diaorg nih aku akan jadi diri sendiri.. cakap apa saja sebab uda lama kenal…
mari aku kenalkan dengan korang…


0501201310111
ni Alfera, cute masi kan… uda ada 3 princess nih…


0501201310113
ni pula Mardiah… da berkahwin… sedang mengandung 9 minggu… tahun ne bakal menjadi ibu..

yang dua tuh da berumah tangga.. ni pula golongan yang bujang..

0501201310112
ha ni lah Ramlah, boss of the day..

0501201310114
ni pula aku… orange n hot pink.. hahha fashion disaster la aku ni..

lama juga lah kami makan.. siap Alfera share lagi ilmu keibuan dengan Mardiah yang bakal menjadi ibu… aku & Ramlah pula mendengar dan mencelah2.

kalau jumpa lagi next time dan aku da bekerja aku mau juga belanja diaorang nih makan… heheh doakan aku dipostingkan awal ya…
amin…

Rindu la mau keluar2 lagi macam nih…

wassalam..

No comments: