Buat duit sampingan di sini

Tuesday, January 8, 2013

WTS: Hand Bouquet

assalamualaikum wbt..
hello2 korang… ok sekarang MissFyda dalam mood berniaga… Mari2 sini datang dekat2…
uda lah aku nih jadi reseller makeup pro palette 120 eyeshadow & berus 24 batang… sekarang nih pula mahu menjual…

jeng
jeng
jeng….
hand bouquet!!!!

not a brand new but only used once or twice sahaja…
so kira pre-loved lah…

jangan risau ya tak ada paksaan.. ne dua jenis hand bouquet yang akak aku pakai dalam weddingnya… since aku nih anak kedua dalam keluarga & jodoh pun belom lagi sampai2 so, akak aku decide untuk bunga nih dijual..

ni hand bouquet pertama..

a
bouquet nih warna merah dan putih… disebabkan tema kahwin akak aku tu merah dan putih..

ni beberapa close up untuk hand bouquet nih..

091120129749
091120129762
oo ya bouquet nih ada pearl2 supaya nampak lebih berseri…
kos buat bouquet nih termasuk reben dan pearl sekitar rm75++
tapi disebabkan da digunakan aku jualkan rm55.. termasuklah postage..

ni gambar akak aku masa dia gunakan hand bouquet nih..
b
reben hand bouquet nih panjang supaya nampak lebih flowey…
ni pula hand bouquet yang kedua.

091120129754
ok, yang nih lagi best.. warna bunga off white… dihiasi dengan kristal2… sangat cantik dan sesuai untuk semua baju… reben pula warna grey tapi kalau korang mau tukar warna reben pon senang saja…

ni close-up bouquet nih..
091120129758
091120129756
masa buat bouquet nih, kos pembuatannya hampir rm 70++
sama juga dengan bouquet tadi aku akan jualkan rm50 sahaja.. termasuk postage

c
ni masa akak aku pakai hand bouquet nih… cantik kan?

jangan risau aku akan masukkan bouquet ni dalam kotak supaya lebih terjaga dan supaya bunga tidak rosak dalam proses penghantaran..
kedua-dua hand bouquet ni boleh digunakan dalam majlis pertunangan, majlis nikah atau pun majlis sanding…
kalau berminat untuk membeli sila lah kontek aku di no 0138915803
Happy day..
wassalam…






No comments: