Buat duit sampingan di sini

Tuesday, January 29, 2013

MissFyda & 25..

assalamualaikum wbt..

“Allah SWT selamatkan kamu.. Allah SWT selamatkan kamu..  Allah SWT selamatkan MissFyda.. Allah SWT selamatkan kamu!!!”


a

yey, syukur alhamdulillah amin amin amin…. hari nih genaplah 25 tahun aku bernafas di bumi Allah SWT yang indah ini..

sesungguhnya bila umur meningkat nih semestinya aku berharap aku akan bertindak lebih matang dan boleh berdikari (@ berdiri di atas kaki sendiri)..
aku tidak tau sama da korang merasa apa yang aku rasakan nih atau ini perasaan aku saja… bila sudah menambah angka di ruangan umur ini aku mula mengenang kembali keadaan diri aku yang dahulunya… semestinya terlalu lah berbeza jika dibandingkan dengan zaman memakai baju sekolah…

ni gambar aku dari tahun 2008 sehingga 2012. 2008 tuh masa aku menjejakkan kaki di Universiti Malaysia Sabah (UMS)..

IMG_0149
2008 (ditengah)


DSC00905
2009


101020102292
2010


DSCN1039
2011 (disebelah kiri)


526714_4887518153329_574792087_n
2012 (disebelah kanan)


1601201310190
2013


aku bersyukur juga sebab Allah SWT mengurniakan kedua ibu bapa yang sangat sporting dan penyanyang.. terima kasih mak sebab sanggup melahirkan dan membesarkan aku…. terima kasih bapa sebab tidak putus2 menasihati dan menggalakkan aku untuk menggengam segulung ijazah..

211020122511211020122515

aku bersyukur Allah SWT masih lagi memberi kesempatan untuk aku merasai dunia dan kehidupan kampus yang dulunya aku tidak menyangka akan dapat juga aku rasai… syukur alhamdulillah bulan 10 yang lalu aku dapat berkonvo dengan jayanya.

syukur juga Allah SWT telah memberi aku seorang kawan dan kekasih yang sentiasa ada di saat2 jatuh dan bangun aku. dia lah kawan dia lah juga tempat meluah masalah… dia lah tempat ketawa dan menangis… dia lah penasihat dan perunding masalah untuk menjadikan aku lebih bijak dalam bertindak… 3 tahun sudah aku lalui bersamanya.. amin amin amin..

1601201310192

aku bersyukur dengan segala nikmat yang telah Allah SWT kurniakan… syukur amin amin amin…


ok sekarang aku mau share pula wishlist aku untuk tahun nih…
1. kerja!!- ya la tahun lalu uda konvo so, tahun ni pula menunggu untuk di tempatkan di mana pula. aku harap aku akan ditempatkan di sekolah yang berdekatan dengan umah aku… senang… famili pon senang mau backing.
2. DSLR!!- lama suda kenyit-kenyit mata dengan Mr DSLR… harap2 tahun nih dapat la meminang Mr DSLR nih..

haa, tidak banyak kan… 2 saja wishlist aku.. huhuhu sungguh tidak sabar untuk menjalani kehidupan bekerja. mungkin masa tuh aku akan sibuk dan mungkin juga blog kesayangan ini akan terabai sekali lagi tapi, aku janji aku akan tetap juga berblogging… gambate!!! korang ready2 saja baca leteran aku pasal kerja nanti…

apapun, HAPPY BIRTHDAY to me!!!

amin

wassalam…



No comments: