Buat duit sampingan di sini

Thursday, January 3, 2013

Another successful delivery..

assalamualaikum wbt…

korang kan tahu aku ni reseller untuk makeup 120 dan berus 24 batang.. kalau mau tau lebih detail klik SINI..

kebanyakan aku akan deliver by hand saja.. tapi kalau lain daerah aku akan antar pakai pos laju.. tapi ada satu delivery nih request aku send pakai bas saja. penhantaran pakai bas persiaran ni 1st time aku guna untuk deliver barang. nasib la baik big papa aku biasa antar barang melalui khidmat bas.
ni barang yang customer Pn Norbaya dari Tawau pesan.. Pn Norbaya beli berus dan makeup sekali. so aku pakai span untuk protect lagi makeup supaya tidak pecah..

241220129889
241220129890
ni pula resitnya…


281220129953
best juga deliver pakai bas. sehari saja uda sampai. next time aku akan offer perkhidmatan ni la.. ehhehehe


wassalam…

No comments: