Buat duit sampingan di sini

Thursday, November 25, 2010

Eye mo~~~~


salam all....
entry kali ni bukan jua review la skadar perkongsian saja....korang kan tau bulan nih exam means lots n lots of study up....
ok terma study up tuh tercipta oleh junior aku dalam bilik... hehheh tersasul dia cakap jd melekat la terma tuh....

apa tuh study up????
belaja tengah2 malam sampai tidak tido.... struggling la kiranya... hehehehhe...
so aku mang banyak mengamalkan study up nih... bukan apa, aku nih nervous n mau baca jua last2 minit.... (sah2 aku otak bebal... huhuhu)

utk pengetahuan korang, aku nih rabun agak kronik jua (sian kan???) jadi spek mata msti slalu pakai... n mata aku nih silau x boleh betol... pedih... korang bayangkanlah aku study up mngadap lappy jak.... mata aku pon pedih tau... (waaaaa~~) jadi paginya kalau aku x silap sehari sblom next paper aku trus call mama.... mngadu2 n mnta beli bes pren mata aku>


>>>> Eye Mo!!!

best korang tau.... kai eye mo nih sejuuuuuk jak mata.... sesuai ngan apa dia tulis di kotak dia>>
"melembapkan & menyegarkan mata letih dan kering"

so, mang aku syorkan la eye mo nih....


No comments: