Buat duit sampingan di sini

Tuesday, November 30, 2010

OUting Lagi~~~

salam all....
post yang lalu aku da mention kan exam da abis... so kami pon p la release tension... d mana lagi d 1Borneo la... malas p bandar KK sebab perjalanan kadang2 sampai 1 jam... maklumlah pas solat Jumaat banyak org p makan pas solat jd of kos jalan jammed.
aku bukan p berdua ngan MrRite jak... hsemate a.k.a. coursemate a.k.a fren aku pon p tau... jadi kami berempat lah....

masuk2 jak 1B suasana berubah... wlaupon cuaca time tuh panas tapi suasana salji n krismas d !B betul2 menjadi.... dekorasi yang dipamerkan cantik2.... stiap penjuru ada jak deko diaorg nih..(macam mau naik jak especially keta salji buatan diaorg... hehehheeh)... thumbs up utk bahagian deko mereka...(congrates...)


ni antara deko yang cantik d 1B... dalam bentuk2 rusa, pokok n bear tuh da colourlight putih tau... sangat cantik dtengok....


pokok krismas yang besar di letakkan di atas pentas.... nih pandangan dari bawah ya... kalau x silap sampai tingkat 2 pokok nih....


ni deko atas pentas... aku amik masa aku d tngkat 3 nih.... cantikkan?


sempat snap pic ma Mr.Rite di Daiso... kedai barangan Jepun... All for RM5..(macam sales girl pla da...)


geng2 aku nih... tgk2 jadual wayang....


my outfit for dat day.... atas flat escalator...


my geng.... kanan CikSaida
n kiri CikNadia...

thats it korang... best jalan2 nih... kepala release tension... oooo ya aku da beli makeup time nih (YEY!!!!!)... tunggu pos aku pas nih ar....

TQVM for reading dis post.....

No comments: