Buat duit sampingan di sini

Friday, November 19, 2010

STUDY ka TIDAK????/

salam all....
actually this month=exam..... walaumcm tu.... aku nih gian mo update blog especially broadband d tgn aku...(TQ mr rite... sob... sob...) tadi petang sdang mndung2 redup2 kepala yang da set blaja pon stat melilau p tmpat yang lain..... hehehehhe
welll korang pikir la.... aku blaja SEJARAH THAILAND d petang yang berbahagia... so tgn cpt2 capai hp snap2 pic.... apa yang d dpn mata d snap saja...(huahuahua....)
tapi, aku blajar tau... Phibun Songkram, Pridi Phanomyong.... ehheheheh



color pen aka magic color utk highlight point ok?


note x seberapa aku(bangga jua tau.... copyright fyda...)


lappy yang on sejak tgahari....(TQ lappy... I LOVE U!!!!!)


sesekali pusing2 alamak!!! katil!!!!

hehehheheheh bersepah geng!!! aku punya ka tuh????? bukan2(diala tuh... katil huhuhu pat aku tdo....)

er..... speechless....
bye...




No comments: