Buat duit sampingan di sini

Monday, November 29, 2010

Tag~~~~

salam all
first of all BIG thanks to>>>BEATY sebab tag fyda....(really appreciate it!!)

1. Nama blog anda & kenapa letak nama tu?
~~silky sunshine Blog~~ pakai nama nih sebab join peraduan anjuran sunsilk
fyddanglife nama baru yang dipakai dalam tahun nih... fyda tu nama panggilan di kampus & dang tu nama panggilan d rumah


2. Nama URL blog anda & dari mana datangnya idea itu?
fyddanglife aku mau selaraskan dengan nama baru blog aku... hehehe

3. Apakah method dalam penulisan anda?
tiada yang spesifik... aku tulis ikut mood kadang2..

4. Apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik & menarik sedangkan blog anda tidak?
"EEEE cantik~~~ macamana dia buat tu???" sedikit jeles tapi lebih kepada inspirasi untuk mengindahkan blog sendiri....

5. Bilakah blog anda diwujudkan?
tahun 2009... tapi aktif ber-blog tahun 2010...

6. Siapakah org pertama yang tahu & menjadi follower anda?
Lynkin_84

7. Sila tag 5 nama lain..

aku tag


TQVM 4 reading dis post

1 comment:

Lynkin84 said...

oi..cmna aku mo buat tag ko tu bet klo aku xdpt copy??? huhuhu...