Buat duit sampingan di sini

Tuesday, November 30, 2010

Final day EXAM~~~

salam all... huhuhu aku da abis exam beberapa ari lalu.... tapi still aku mo share perasaan aku time tuh yang masi segar dfikiran aku nih... korang tau paper last aku >>sejarah asia tenggara:pemodenan dan pembangunan.... (yang aku sibuk2 belaja Phibun Songkram n Pridi tuh...)
dijadualkan paper tuh jam 2 petang.... so kami pon datang la awal pas zhor tuk prepare menghafal fakta....(kononnya... padahal teda da ati mau mnghafal time tuh... ehheheh)
bila jam 2 da kami pun berpusu2 masuk ke dewan... tapi, dihalang... pelik jua sebab jadual tulis jam 2.... lepas tunggu hampir 15min, kami pon bole uda masuk.... rupa2nya lecturer kami yang mnta lewat 15min....
syukur jua la soalan yang kuar agak ok dan masi bole aku jawab....(aminnn)
walaupon paper last macam lambat jak masa berlalu.... abis jak exam lapang dada aku sebab tinggal tunggu result jak...



ni muka time mau masuk dewan exam.... ehheheheh

that's all korang.....
HEPI HOLIDAY!!!!
TQVM 4 reading.....

No comments: