Buat duit sampingan di sini

Monday, December 13, 2010

food 4 me!!!!

salam all... heheheheh seperti yg korang uda tau aku p program dalam seminggu yang lalu... tapi sebenarnya kalau dicampur dengan hari persiapan yang kami buat, lebih kurang 10 hari jua kami berada di UMS....
dalam masa aku di UMS buat persediaan tuh aku stay d 2 tempat yang berasingan yang 1 d umah SU n 1 lagi umah APY... memandangkan aku nih tetamu terhormat (hohhohohoho) maka mereka pon buat makanan yang sedapp2 tau... (Arigato Fren!!)

sebenarnya banyak makanan yang diaorg sediakan tapi aku paling suka 2 dish nih..... yang pertama mangga kari.....
ha mesti korang blurrrrr kan? hehehehe sebenarnya kebetulan saja.... masa tuh ada mangga tapi x lada jadi EPY yang tukang mangga pon selongkar2 cari bahan tup2 jumpa megi kari..... so sia pon amik la perencah megi tuh.... campur ngan kicap manis dgn mangga yang dihiris2 WOW!!! sedap aku kasi tau ko (seriously!!!! highly recomended)



ni la mangga yang kami campur2 tuh.....
SEDAPPP..(thumbs up!!!)


pas tuh seorang g kawan aku yang di umah EPY ni kepingin makan bubur so dia pon masak banyak2 sampai aku pon ni kena makan... tapi sedap sebab bubur ayam....


okay sekarang ni dish yg kedua... feberet tau... tom yam ala student...
kenapa ala student sebab kengkawan aku nih masak guna hot plate n rice cooker jak tau.... tom yam nih perisa ayam... diaorg ni memang tau... masak x mahu aku tolong... (TQ korang... sayang kamu kuat2!!)

ni la tomyam tuh.... ada dua versi versi SU n SYIKIN...

best kan sedap nih tau.... sampai balik2 makan ni... sihat lagi sebab banyak sayur....

ni closeup kedua2 versi... dua2 sedap n best!!!



entry kali nih memang sal makanan la... overall aku sangat2 happy ngan kawan2 aku yang best2 nih.........


TQVM for reading...




No comments: