Buat duit sampingan di sini

Wednesday, December 22, 2010

MrRite Sakit.. :(

Salam all...
ni entry sepantas yang boleh....
sebenarnya dua tiga ari nih aku risau tau.... bukan sebab cuti sem yang membosankan tapi sebab jantung ati aku tu sarat sakit...(macam sarat mngandung pla kan? hehe)...
MrRite nih sakit batuk.... pening2...  sian dia kan? kami kontek melalui SMS jak....  huhuhu... sadis... mana x nya dia di umahnya di KG GILLING n aku di KG LIKAS... jau jua jarak kami nih....
kalau x silap ari nih baru dia pegi klinik...
harap2 MrRite sembuh cepat2... korang pon doakan la dia sembuh cepat ar....





sumber: Google Map
cuba korang tgk map tu.... yang circle pink umah aku n circle biru rumah MrRite...
agak jauh kami terpisah kan?





MrRite cpat2 sembuh ar... makan ubat n minum air banyak2


EQVM 4 reading....

2 comments:

dynda zainurfarina said...

moga mr.r8 cepat sembuh yea.. ala tak jauh la dear.. sabah ngan perak lagi jaoh taw hihi... betuah la miss fyda ngan mr.r8 duk dekat aje.. jeluz laju-laju huhu

MiSS Fyda said...

tq dynda... bah sama jua... jarang jumpa maa... ehheheh i wish u gud luck jua sma2 enchek kkanda