Buat duit sampingan di sini

Saturday, December 18, 2010

Malang x Berbau...


Salam all…

Ari khamis lepas (16 dis 2010… huhuhu) aku p ngedate ma MrRite… bukan apa aku nih uda xcited mau p tengok movie “Aku Masih Dara”.. beberapa ari sebelumnya aku Nampak behind the scene movie tuh… macam best ngan pelakon yang mantap2 belakon dalam citer tu…

Smpai jak di Warisan Plaza (shopping cmplex trdkat ngan terminal bas di KK), aku n MrRite direct p Centre Point… tros pegi Growball Cinemax mau beli tiket… rupanya ada pla Narnia lagi… apa g tros tkar mood tgk Narnia…(sowi Ahmad Idham..) kami pesan ngan minah tiket tu jam i.45 punya citer… dia pon print la tiket tu… lepas jak bayar kami tros blah p KFC isi perut…

Aku pon ajak la bes pren aku time sek men join makan ngan kitaorg..almaklumlah dia keja di area CP(Centre Point) juga… uda jumpa n citer2 n makan2 jam pon dekat jam 12.30…

MrRite pon cek balik la tiket kami tuh rupanya minah tiket tuh print tiket showing jam 11.45 (axcsdchdksljcvsdabckld!!! marah yang x dapat digambarkan… harap korang maafkan aku ar…)..


cuba korang tgk tiket nih... bulatan yang x putus2 tuh masa kami beli tiket.... 11.18 pagi
n yang bulatan putus2 tuh masa showing 11.45..
kalau d fikirkan mang x sempat isi perut pon...


Da kompon mang tiket salah kami pon bergegas ke Growball Cinemax smula… beratur d kaunter minah tiket tadi…. Bila sampai giliran kami nampk pla notis “please check the ticket before leaving the counter” (huh!! Mang nasib badan la… ) hangus tiket kami yang pertama tuh… aku n MrRite decide mau jua truskan ngan tgk Narnia… so kami pon beli lah jua tiket yang showing jam 1.45…


akhirnya membeli tiket yang baru... (nangs jg la... T.T)

Moral kejadian: cek berabis sebelum korang tinggalkan kaunter tiket wayang… syukurlah juga tiket tuh student price… dapat murah sket….

ni antara tiket wayang yang aku ngan MrRite p tengok... ni half jak tau...



ni la outfit aku masa tuh...


ni outfit MrRite


gumbira la juga sebab dapat jumpa MrRite... YEYYYYY!!!


No comments: