Buat duit sampingan di sini

Wednesday, December 1, 2010

Movie Day wif my sisters~~~

salam all... hari Sabtu lalu aku n my 2 sister (older + younger... dat means aku ni in da middle la), spend quality time bersama-sama.... masa tu aku agak2 lupa...(haaa... bebal lagi)... yang aku ingat petang ar... hajat d hati adik aku tue mau nonton (duplicate cara NOY... hahahha) Repunzel...

tapi yang keciannya, wayang yg diidam2 tuh available dalam 3D saja... lagi satu harga setiap tiket wayang tue RM16!!!! kcian bah adik aku tue.... tapi untuk mengubat ati yang lara, diaorg pon decide untuk nonton THE SOCIAL NETWORK...(ala yang cita bagaimana wujudnya Facebook... highly recommended....)...
masa untuk masuk pawagam masa tuh lama lagi.... so... picture tme... sorry korang ya
a if korang scroll down entry nih belambak ngan pic yang aku snap2... aku tau la korang muntah darah da... kalau muntah tuh jauh2 ar...











haa... tu jak la movie day tuh... sekarang cta sal THE SOCIAL NETWORK lagi.... cita nih best tau... rugi barang sesapa yang ada profile FB tapi x tgk cta nih... sebab dalam cta nih la sejarah FB ditonjolkan... korang p tengok tau....

TQVM 4 reading dis post...

No comments: