Buat duit sampingan di sini

Monday, January 10, 2011

Ana Raffali menang AJL 25....



salam all....
hehehhe semalam kitaorg layan AJL di TV3... sehingga kan aku sanggup berangutan tv dari rumah untuk mudahkan kami...(syukur la umah aku dekat jak..)


ok jangan pertikaikan la keputusan juri tuh... hehehhe bukan apa banyak gak kengkawan yang rasa sedikit keciwa dan frust artis pilihan diaorg x menang...
bagi aku kan, Ana Raffali tuh sangat berbakat dalam bidang seni nih... bukan apa aku kagum la bila nama Ana diumumkan semalam... bayangkan lah dia mencipta lagu Tolong Ingatkan Aku tuh sendiri.... fuh teror jua Ana nih... 
persembahan yang aku nampak simple dari Ana Raffali pon mantap. cakap sal persembahan aku sangat lah tergamam... n terkezut ngan persembahan Faizal Tahir dalam lagunya Hanyut... very2 love the sunglasses...  

dr Mr Google...


 Satu lagi... terhibur la tgk Dato' Siti Nurhalizah n Ziana Zain yang buat persembahan...(like them so much...) Overall aku suka ngan lagu2 yang menang n harapkan kejayaan utk Ana Raffali n semua artis kita....


Dato' Siti Nurhalizah yang still cun..


Ziana Zain yang aku minat... (wawawwaaaa)









last words... sokonglah industri muzik tanah air kita....


:)

2 comments:

Anonymous said...

sokong faizal tahir!!!!!
memang ku superhero!
kelemahanku itu kamuu!

MiSS Fyda said...

waa... semangat ya cik nida...
heheheh faizal tahir pon hebat jua...
heheheh