Buat duit sampingan di sini

Sunday, January 23, 2011

Gara-gara Facebook!!

salam all... huh! mang hebat Facebook nih.... sejak dua menjak bertapak di Malaysia akuakui dia spread macam virus tau mengalahkan Friendster yang mula2 bertapak dari Facebook... either way dua2 pon ok... jadi napa aku cakap gara-gara FB?????

okey biar aku explain ya kawan2...
hal ni berkaitan ngan bapa aku yang cool ni... dia nih hampir 6 bulan lebih register Facebook... aku bukan apa, suka gak bapa aku nih update ngan social network cam FB nih... tapi banyak tau perubahan bapa aku nih... kalau dulu dia x la banyak habiskan masa depan komputer rumah tapi sekarang memanjang duduknya depan flat monitor tuh...  (heheheh)

yang sangat ketara bapa aku nih sekarang uda suka sangat bergambar... abis jak bergambar tros masukkan dalam FB (grand kan bapa aku... huhuhuhu)
macam tadi petang... dia antar aku then sempat pla snap2 gambar ngan spek mata itam dia... nah... kan betol....




apa2 pon aku sangat syg bapa aku nih... hehehhe ya la akan, sapa x sayang bapa... dalam dunia nih aku da seorang jak bapa. makan pakai aku semua dia tanggung.. macam sekarang nih aku tau payah dia mau tanggung kami 3 beradik di IPTA... tapi setakat nih semuanya cukup...

ni la Fb bapa aku... (ehheheh)

TQVM bapa... love u...

No comments: