Buat duit sampingan di sini

Sunday, January 23, 2011

2 movie yang besh!!!!

salam all... hehehehhe okeh2 kali nih aku mo share ma korang nih 2 movie yang aku rasa sangat besh untuk korang tonton... movie nih aku harap korang p la tgk ya... BESH BESh BESH...

filem nih satu tempatan n satu g antarabangsa... kita stat ngan filem antarabangsa lu ya...
teng teng teng
.
.
.
.
.

poster pon da nampak sangat nice gtuh...
The Tourist nih besh cita dia tau especially ngan dua org pelakon yang aku minat nih.... Johnny Depp & Angelina Jolie... (gandingan mantapzzz!!!) heheheh... jalan citer dia kira macam nih...  Angelina Jolie nih seorg agen interpol yang sepatutnya membantu menangkap Johnny Depp yang telah mencuri sejumlah wang yang besar dari seorang gangster tetapi angelina telah jatuh cinta dengan Johnny Depp. setelah dua tahun Johnny Depp tinggalkan Angelina Jolie dengan kemewahan. masa tuh angelina diperhatikan oleh pihak interpol. rupanya Johnny telah buat pembedahan plastik untuk menukarkan wajahnya. akhirnya, mereka berjumpa dalam kereta api n kebanyakan aksi n babak dirakamkan di Venice.




apa2 pon korang tgk sendiri la yer nanti x syok la kalau ceta sampai abis. yang best sal movie nih yang banyak menggunakan bot dan bukannya kereta. lagi satu, outfit n makeup angelina dalam movie nih sangat cantik n classy..





love dis movie (yey!!!)
_________________________________________________________________________________

sekarang yang movie tempatan pla... ni ha movie tuh...




aku masih dara..
okey statement ma tajuk movie nih... kisah nya tentang segroup remaja yang terpesong dari akidah islam mereka sendiri. hidup yang sangat sosial... tapi ngan kehadirang cousin salah seorang dari mereka telah berjaya membuka hati salah seorang daripada mereka iaitu Sofia. sofia berminat mendalami islam setelah dibesarkan dengan kehidupan Kristian.  konflik mula berlaku dalam kehidupan Sofia dan kawannya. 








tgklah ceta nih ya untuk kesudahannya. .. pelakon yang muda n hebat... bagi aku movie nih sedikit sebanyak boleh menyedarkan masyarakat tentang apa yang berlaku sekarang nih... x dinafikan banyak remaja yang tersesat dalam hidup mereka sendiri... 


cinta movie nih jua...
__________________________________________________________________________________

so, korang p la tgk dua2 movie nih ya... x rugi tau... aku suka dua2... cdang2 mau tgk khurafat lg la pla...
any suggestion guys????


p/s TQVM GooGle 4 the pict


5 comments:

beaty said...

Blm tengok lagi ni...mcm siuk kan...

Luqman Zakaria said...

huhu :P dah tengok
!

MiSS Fyda said...

beaty: sis, which one yg blom tgk??? dua2?

arep: mana yg ko da tgk ni arep???

Usagi said...

mula2 ingat the tourist citer action cz ada a.jolie....alih2 citer romantik lerrr

MiSS Fyda said...

Betta: yup... aksi a. jolie sangat sedikit